Catalunya acull cada any un volum anual de setze milions de visitants estrangers, sent així una de les destinacions preferides a nivell mundial i Barcelona la quarta ciutat més visitada d´Europa. Una meravellosa oportunitat d´exportar la cultura catalana és la creació d´una marca projectada vers al món en llengua catalana. En un esforç col·lectiu es busca posicionar el català en l´àmbit nacional i internacional. T´estimo Barcelona vol mostrar al món l´existència del català.
Han creat unes samarretes amb el logo T'♥ i un codi QR que redirigeix al turista a la pàgina web http://www.testimobarcelona.com on es pot trobar informació en diversos idiomes, sobre la llengua catalana, la cultura, l'art, els costums, etc. L´objectiu és que els turistes se´n portin a casa un tros autèntic del que hi ha a Catalunya. Al tractar-se d´un mitjà digital els continguts s´aniran actualitzant.
Harman Álvarez fa 14 anys que viu a Canet de Mar. Des de la seva arribada va apreciar la cultura catalana i l´ha incorporat al seu dia a dia. Harman afirma que Catalunya li ha aportat molts dels millors moments de la seva vida i això l'ha portat a desenvolupar aquesta iniciativa per estrènyer llaços entre cultures i per enfortir el que interessa a la comunitat catalana, projectar el català més enllà de les nostres fronteres.
A continuació trobareu un enllaços amb més informació:
http://www.testimobarcelona.com
https://www.facebook.com/testimobcn
https://twitter.com/testimobcn
http://youtu.be/AzMRbc2gO4A
http://instagram.com/testimobarcelona
Des de la Plataforma per la Llengua Canet de Mar volem felicitar als dos creadors d'aquesta iniciativa.